Kabelová televize od UPC – hodnocení a zkušenosti

Přidej hodnocení

Společnost UPC je největším a nejznámějším poskytovatelem kabelové televize v Česku. Protože mám s touto společností bohaté zkušenosti a kabelovou televizi jsem měl možnost přijímat už od tehdejšího Kabelu Plus a dnes mám od UPC předplacených více než 100 programů, rozhodl jsem se napsat svoje zkušenosti a názory na jejich televizní nabídku. Kabelovka od UPC má spoustu velkých výhod, na druhou stranu v mnoha věcech za ostatními provozovateli placené televize zaostává. Jaké jsou největší výhody televize od UPC a naopak – jaká jsou její hlavní negativa?

Přednosti kabelové televize UPC

Velkou výhodou, díky které má UPC nejvíce zákazníků, je její dostupnost. UPC má největší pokrytí ze všech kabelových operátorů v ČR a tak se její služby dostanou k nejvíce lidem, zejména ve velkých městech. Velkým plusem je také možnost kombinace kabelové televize s internetem, který je mimochodem hodnocený jako jeden z nejlepších a nejrychlejších. Další výhodou je poměrně velká nabídka programů, která zahrnuje téměř všechny nejzajímavější české televizní kanály.

Nedostatky kabelové televize UPC

S kabelovou televizí od UPC jsem relativně spokojený, nicméně je pár věcí, které mi u ní hodně vadí. Za jednoznačně největší chybu považuji absenci programů Kino CS, Doku CS a Muzika CS. UPC z nepochopitelných důvodů tyto stanice nechce do své nabídky zařadit, přitom téměř všichni ostatní velcí kabeloví operátoři je ve své nabídce mají. Dalším nedostatkem v nabídce UPC je podle mě neúplná nabídka slovenských programů – konkrétně v ní chybí stanice Doma, Dajto, Wau, Lux nebo Senzi. U nich ale argumenty, proč je do nabídky nezařadila, dokážu pochopit, u CS programů ale ne. Poslední věcí, která nedává moc smysl a je od UPC docela nefér, je zařazení filmového kanálu Film Europe. Ten mohou klienti UPC sledovat pouze tehdy, pokud si předplatí nejrychlejší internet o rychlosti 240 MB. Opět poměrně nepochopitelná věc, když ostatní operátoři nabízejí tento program v základní nabídce nebo za menší poplatek.

Celkově si myslím,že v oblasti kabelové televize patří UPC k těm lepším poskytovatelům, ale kvůli absenci CS programů bych ji oznámkoval dvojkou. Programy Kino CS, Doku CS a Muzika CS v ní prostě chybí a ostatní stanice je nemohou adekvátně nahradit.

Podobné příspěvky