Kolik ušetříte na slevových portálech?

Slevy jsou nedílnou součástí našich životů. Není se čemu divit, jelikož ušetřit chce v dnešní době každý. Pokud i vy, je jednou z možností nákup na slevových portálech. Pokud vás zajímá, kolik konkrétně můžete ušetřit, podívejte se na naše zkušenosti s danými nákupy.

Jaká je původní cena?

Padesátiprocentní sleva je rozhodně velmi lákavá. Mnohdy se dokonce můžeme setkat i s takovými nabídkami, že ušetříme o mnoho více. Na jednu stranu je to lákavá možnost, ale na tu druhou je třeba hledět na původní ceny. Obvykle je cena stanovena z hodnoty nejvyšší. Pokud se rozhodneme jít na bowling, je jasné, že nejvyšší ceny zas pronájem jsou počítány v pátečních a sobotních večerech. Pokud je podmínkou voucheru návštěva ve všední den, logicky dochází k tomu, že sleva není tak velká, jak se na první pohled zdá.

Co vše budeme využívat?

Když chceme jít na bowling, obvykle nás zajímá jenom hra jako taková. Pokud bude sleva jenom na ni samotnou, máme vyhráno. Mnoho center však vytváří různé balíčky, spojené třeba s nápoji, občerstvením, nebo s řadou dalších služeb. Využijeme je? Obvykle ne a tak je v podstatě získáváme jenom s donucení. A právě v tuto chvíli dochází k tomu, že platíme za něco, co nechceme a tak celková úspora logicky klesá.

Chceme danou možnost navštívit?

Ke kadeřníkům, na nehty, nebo třeba na pár piv chodíme zcela běžně. Proč tedy nevyužít možnost slevy. Pokud jde o různé adrenalinové zážitky, je zde otázka, zda vůbec něco podobného chceme podniknout. Obvykle se stává, že neodoláme pokušení a voucher si koupíme. Na první pohled tedy ušetříme, ale na ten druhý už nikoliv. Pokud by daná sleva nebyla, nic bychom reálně neutratili. I na to je třeba myslet, jelikož celá řada věcí, které jsou spojené se slevovými portály, v podstatě nevyužijeme a koupíme je jenom proto, že na ně narazíme.

Vložit komentář

Můžete použít tyto HTML tagy:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>