Zkušenosti s vlaky RegioJet

48525Vlakem cestuji poměrně často a protože pravidelně jezdím i na trase mezi Pardubicemi a Ostravou, vyzkoušel jsem postupně služby všech tří dopravců na této trase. Vzhledem k tomu, že Leo Express už v Pardubicích nezastavuje, jezdím vždy s RegioJetem, který nabízí větší pohodlí a mnohem lepší služby než České dráhy. V čem je největší výhoda Regiojetu a jak cesta tímto vlakem probíhá?

Nabídka občerstvení a nápojů
Asi největší výhodou vlaků od Student Agency je jejich nabídka občerstvení a to nejen pokud jde o ceny, ale i o kvalitu a šíři nabídky. Hodně oblíbené jsou zejména dortíky, které zde mají ve čtyřech příchutích (jablečný, švestkový, tvarohový a pudinkový) a jeden stojí pouhých 9 korun. Doporučit mohu také výborný cheesecake a z nápojů např. pomerančový džus. Stejně jako u autobusů, tak i u vlaků Student Agency platí, že máte vybrané teplé nápoje zdarma. Já si pravidelně dávám caffé latté, které je velmi dobré a spolu s dvěma dortíky za 18 korun jde o opravdu výhodnou nabídku. Kromě sladkých jídel jsou ve vlacích RegioJet k dostání např. plněné croissanty, saláty nebo oblíbené sushi sety.

Rozdíly mezi jednotlivými třídami48524
Vlaky RegioJet mají hned tři cestovní třídy – standard, relax a business. Ve standardní třídě se jedná o šestimístná kupé, v relaxu o velkoprostorový vůz a v nejvyšší business třídě jde o luxusní čtyřmístná kupé se spoustou prostoru. Vyzkoušel jsem všechny tři třídy a překvapivě mě nejpohodlnější a nejlepší připadá prostřední relax – ale pouze pokud jde o samostatná místa, kde nesedí nikdo ani vedle Vás ani naproti Vám. Jinak třída business má ještě jednu malou výhodu a sice tu, že kromě vody v ní zdarma dostanete i láhev s pitím aloe vera. Celkově jsou vlaky RegioJet velmi pohodlné a díky příznivým cenám, skvělému občerstvení a špičkovému servisu jsou podle mého názoru nejlepší možností na trase mezi Prahou a Ostravou. Pendolino sice není špatné, ale RegioJet ho ve většině věcí převyšuje a nabízí vyšší komfort.

63 komentářů

  • Kristýna Permalink

    Dobrý den,
    vlak je výhodný, tak maximálně když jedete sám nebo ve dvou. Avšak o skupince 14 osob – katastrofa. Ne, že nám nikdo ze společnosti nemohl po celý měsíc napsat,zavolat nebo jakkoli informovat o tom, že jim leží na “Středním” učtu přesný počet peněz na jízdenky- žádná reakce, pro mne to je nepředstavitelné. Vzhledem k tomu, že pracuji jako prodejce,což je spojeno s vyřizováním reklamací nebo například pokud někdo platí prostřednictvím internetu, okamžitě jsme povinni zavolat zákazníkovi, proč nebo z jakého důvodu platbu nepotvrdil. Tady to však neplatí. A nemluvím o tom, že někteří z nás si museli platit kávu. To, že byla pokažená klimatizace v našem vozu, také nikdo nepotvrdil, jelikož v tomto voze jim žádná porucha nebyla oznámena. Hrůza, katastrofa. Už nikdy ve skupině.

  • ladas Permalink

    Regio jet je pro mne velkym zklamanim,opravdu jdou raketově dolu.Nedostatečna služba,neuplna nabidka piti a proto si je zakaznik přeci voli.3patne opravdu špatne a ma pocit že regiojetu dochazi dech.Nejspiš je za slavou a skonči jak dvojky českych drah.Nelze srovnavat s pendolinem tak jak nekteri uvadeji.

  • Adlak Permalink

    Jel jsem po Dlouhé době z Prahy do Zábřehu a bylo to naprosto dokonale… zjistil jsem, že šlo o vůz typu Astra. DOPORUČENO!

  • Lucia Permalink

    Dobry den,na to,ze vsetci o tom basnia,ze regiojet je pecka,lacny,tak radsej si zaplatim viac penazi a pojdem autobusom.Idem s nim prave teraz a sedim na prievane,je mi zima,nocny klud u nich zacina od pol 1nej v noci a konci o 5tej, ako sa ma clovek vyspat za 4hodiny,ked cestuje 8 a z toho chce spat celu cestu?v buse aspon celu cestu je tma.Takze jednoducho hroza,

  • Xxx Permalink

    Dobrý den, vlaky RJ jezdím docela často. Spokojenost? Tak 50 na 50. Nejhorší věčně nefunkční WC. A docela mě mrzí chování jedné stevardky. Jezdí směr Havířov – Praha. Totálně ne vychovaná. Ani pozdravit neumí. Asi si myslí že je bůh ví co.

  • Marcela Permalink

    Vysoko hodnotím cestu Regio Jetom 30.4.2016 z Považskej Bystrice do Bratislavy a späť. Cestovali sme s deťmi v štandardnej triede vo vozni Astra. Dostali sme zadarmo minerálnu vodu a na výber čaj/kávu/mušt. Nápoje a jedlo v menu boli za nízke supermarketové ceny. Vozeň bol čistý, vkusne zariadený, sociálne zariadenia takisto. Personál veľmi príjemný. Na pomery na Slovensku bolo toto všetko až neuveriteľné. Vo vlakoch ŽSR to býva presne naopak, dokonca aj v 1.triede. Porovnateľné s civilizovanými európskymi krajinami.

  • laura76 Permalink

    Bola som zhrozena z toho ako mi dnes pred tym nez som si chcela zakupit listok (a povedala som,ano je to moj vlak,musim ist s regiojetom iny mi neide) zatvorili pred nosom a usli aj napriek tomu ze som si prave kupovala listok, videli ma sprievodcovia a napriek tomu ze ma videli dali pokyn na odchod.Videla som ze mali velmi naponahlo,ale nevadilo im ze ja som este nenastupila.Bola to otazka casu kedy by som vykrocila do vlaku.Dvere sa prudko zatvorili a v pokoji isli dalej…predo mnou isli cestujuci kt.si tiez kupovali vo vnutri listok no mna nezobrali lebo by to asi nestihli..velke sklamanie..toto je max drzost,bol to moj pripoj a velmi mi skomplikovali cestu

  • Vlasta Permalink

    Dnes jsem tedy opravdu u teto společnosti narazila v Praze na hl.nádraží jsem šla zakoupit jizdenku v ceně 150kc,jelikož vlak mel odjezd za 5 minut což bych krasne stihla pan me odeslal do vlaku ze tam si jízdenku koupím, nevím třeba jsem ho o od něčeho vyrušila ovšem ve vlaku po me chtěli za tu samou jizdenku 326 Kč absolutne jsem nechapala proste to prý tak je ze je ve vlaku drazsi ale přes 100%? Takže velice děkuji panovi u pokladny za ochotu

  • Ema Permalink

    Dobrý den,
    vypravily jsme se se spolužačkami ze školního výletu z Prahy zpět do Olomouce. Vlakem společnosti Regiojet jezdíme rády, proto jsme na nádraží hned zavítali do pobočky. Objednaly si lístky u mladšího pána a v domnění pohodlné cesty zpět jsme se vydaly na nástupiště. Vše začalo tím, že číslo vagónu 9 bylo uplně jinde. Vlezeme dovnitř po vyčarpajícím chození po památkách Prahy a kde nás pán neposadil, do tzv. “internetové kavárny” s nepohodlnými a tvrdými židlemi. Jelikož jsme z Olomouce, cestu dlouhou 2 a půl hodiny jsme si vůbec užily a otrávené přijely domů. Jednání mě velmi zklamalo, kdyby nám pán řekl dříve, že budeme sedět dvě hodiny na židlích, určitě bychom našly jinou variantu. Se špatnou informovaností a nepříjemným personálem už nikdy nepojedu.

  • Lenka Permalink

    Sundejte,prosim,stevardum ty cinkrlatka.To je des.Myslim otvitak apod.Tesila jsem se,jak si ve vlaku zdrimnu,ale co dve minuty kolem me probehne slecna,ktera rachoti na dalku.Dekuji

  • Sarka B Permalink

    Regiojet nedoporučuji, jestliže cestujete s kočárkem nebo hůře mobilní osoba, jelikož když máte 1 minutu na výstup a neochotné stevardky, které se moc nezajímají, jestli jste už vystoupili z vlaku, tak se může stát, že nestihnete vystoupit. Reklamaci jízdného mi neuznali.

  • Matej Permalink

    Jel jsem 2x regiojetem Praha-Kosice. Musim rict, ze jsem velice sklaman. Vetsina stevartek jsou byvale dozorkyne z koncentraku. Neprijemne pohledy a absolutni neochota jakkoli vyhovet. Klimatizace fungovala opravdu zridka (pry pokles elektriny) ok to se da pochopit. Kava neni aktualne dostupna (pokles elektriny) ok. Pivo mame pouze teple, zrovna jsme ho nalozili. A Bernarda nemame. Poprosil jsem tedy o sluchatka a bylo mi oznameno ze jsou v prvnim vagonu a budu si muset pockat (za celych 8h jsem je i pres opakovanou vyzvu nedostal)
    Servis je tedy na absolutni nule a clovek by alespon cekal prijemne prostredi. Bohuzel kupe zapachalo moci a sedacky jsme si museli otrit od nejake stavy. Teckou na konec je schopnost stevartek neprodat jakekoli zbozi. Pozadoval jsem dzus a bylo mi receno ze ho mohu doatat az nekde dale. Asi nebyl vhodny cas.

  • Roura Permalink

    Dobry den,

    letos jsem jela Regiojetem nekolikrat, pokazde mel zpozdeni, a to vesmes hodinove i vice, takze mi ujel následný spoj ci odvoz musel dlouho cekat. Jezdim uz radeji v kombinaci Leose a CD. Jinak je uplne pitome presedani na autobus z vlaku v Olomouci, pripoj směr Ostrava.

  • nastvana cestujici Permalink

    Nedoporucuji!!!! Katastrofa. Protoze nam bohuzel nejel jiny spoj do Olomouce, museli jsme zvolit Rj. O pul desate vecer si clovek nevybere a je rad, ze se prepravi. Jedna se o spoj do Kosic. Ja chapu, ze nas zakaznik nas pan, ale s ditetem jsme sedeli na ctverce v relaxu s nejakymi sockami ze SR, kteri byli spinavi a smrdeli. Tady se clovek bal zamhourit oci. Navic nas prodejce v Praze na hl.nadrazi jako rodinu rozdelil s tim, ze nema u sebe ctyri volna mista. To ale nebyla pravda, protoze na dalsi ctyrce za nami, bylo volno az do Olomouce. Zlate pendolino CD!!!!!

  • 125 Permalink

    Pokuď vám připadá že skladovat občerstvení na záchodech a mít boxi s potravinami hned u kadice kterou se odčerpávání záchody, stálé problémi s klimatizací tak žijete v jiném světě. stouto firmou už v životě nepojedu nemám za potřebí umřít.

  • Barča Permalink

    Dobrý den,

    tak čas tomu chtěl a opět po roce jsem se měla spolehnout na služby RegioJet a vlak 17/12/2016 odjezd v 7:44 hod. měl 100 minut zpoždění hned na startu. Při pohledu na ostatní nástupiště, kde odjížděl na čas vlak LeoExpresu a ČD (pendolino)jsem usoudil aha tak už ani za ten rok, raději horší čas, ale alespoň bez problémů. Vagon číslo 1. asi strávil noc na Sibiři, jelikož při nastupu do vagonu se nám jen kouřilo od pusy. Litoval jsem jen palubního personálu jak chudáci v designaových košilích zvladají takovou zimu.

    Děkuji

  • Ivana Permalink

    Regio vždy veliká spokojenost…jsem jedna velká reklama na nej…všude chválím, akorát zrovna teď jsem nepochopila …cesta z prahy do cesky těšín….půjčí mne sluchátka….vše paráda v ostravě mne sluchátka vezmou …prej se to musí…novinka….divný….doufám,ze jen personál chtěl mít vše uklizeno a opravdu to není pravidlo….jinak nechápu…mám ještě hodinu cesty….takže toto nevyšly nedostatek…ale jinak doporučuji jízdu…a když zrak sluchátka své 🙂 hezký večer

  • Gada Permalink

    O hodně lepší než ČD – velký výběr nápojů zdarma, a poplatky za jídlo velmi nízké- jela jsem s nimi tam i zpět Praha-Ostrava. Nazpátek jsem dokonce seděla ve voze č 2. na sedačce 74, toto kupé bylo daleko prostornější než kupé ve voze číslo sedm při cestě tam! Personál příjemný, ochotný.Jediné, co bylo trochu rušivým elementem, byla netekoucí voda na wc, a také větrák, jenž byl velmi slyšet. Jinak můj verdikt je 8 z 10, jedu s nimi příště zas!

  • Klara Macourkova Permalink

    Dekuji personalu Regiojetu…zejmena stevardovi Petrovi a vlakvedoucimu Honzovi…za skveli pristup…spletla jsem si vlak a nechte s nemi zamirila do depa…panove se skvele o me a meho syna postarali a i jizdenky zaridili…dekuji Vam mockrat

  • Tina Permalink

    Jela jsem 8.4.2017 do Bratislavy. Totální propadák…všude nepořádek, špína, arogantní průvodce Alfons(zřejmě smyšlené…jela jsem ve vagonu č.7. Tak arogantnìho, nevychovaného a hrubého mladého muže jsem už dlouho nepotkala.Jak jsem odcházela, slyšela jsem jeho komentář: …a takovéhle lidi tady vozìme… NEMÁ CO DĚLAT NA TOMHLE MÍSTĚ!!! Být jeho nadřízenou, má okamžitý VYHAZOV!

  • Tina Permalink

    …a hned i pochvala. Při zpáteční cestě z Bratislavy do Brna dnes s odjezdem kolem 15.30 z Bratislavy, patří velká pochvala paní, která obsluhovala vagon č.4. Moc děkuji za její velmi profesionální a milý přístup. Pomohla mi trošku si poopravit si dojem z dopolední cesty. Doufám, že “Alfons” bude patřičně potrestán.

  • Karin Permalink

    Slečna vo vlaku Košice Praha bola veľmi neochotná. Nemala vydat z 20eurovky a preto sme si za celu cestu nemali moznost nic objednat. Teda…ked sme niečo chceli museli sme si k tomu objednať ešte ďalšich plno blbosti .

  • Vrindavani Permalink

    Mala som kúpenú jizdenku na trasu Brno Košice s prestupom v Olomouc.Na prestup bol vyhradený čas pol hodiny .Avšak autobus ktorého prvá stanica bola Brno čiže by nemal meškať meškal a vlak na autobus pár minút navyše nepočkal.Kvoli tomu ja a ďalší cestujúci sme museli čakať 6 hodín na ďalší prípoj.Uz nikdy viac nepôjdem takto regiojetom za mňa absolútna nespokojnostm

  • Ter Permalink

    Regiojet velke zklamani, koupim si listek na urcite sedadlo a oni mi reknou,ze bohuzel maji nemocnou
    Stevardku a musime si sednout jinam. Dobre sedneme si jinam, ale tam ma misto nekdo jiny,takhle nas posouvaji po kupe az se nastveme a hadame se s nimi a je nam zdeleno, ze v nasem kupe nefunguje klimatizace. Za prve se nejak neshoduji v jejich vymluvach a za druhe diky tomu, ze nesedim tam kde mam, tak ani nemam servis kvuli kteremu jsem jela regiojetem ( jako treba vodu). Uz nikdy vic!!!

  • Alex Permalink

    Najhoršia vlaková spoločnosť akou som zatiaľ šla. Sedíme vo vozni kde je neskutočná zima, záchody skoro nikdy cestou nefungujú, nočný “kľud” je celkom o ničom, nedá sa tu spať, svetlo je zapnuté celú noc a práve tu prišla pani, ktorá nemá vozeň so servisom, ale chcela si zakúpiť jedlo a vodu, nepredali jej. Prečo? To je celkom blbý prístup. My nemáme možnosť zakúpiť si koláče a ani v inom vozni nám ich nepredajú. Pani, ktorá nás obsluhuje je vrcholne nepríjemná, povrchná, neslušne ironická a absolutne ju nezaujíma čo chceme. Monitory vo vozni sa vypínajú, No hrôza.

  • Alex Permalink

    A tiež počas jednej cesty dostaneme vody zadarmo pomaly aj 10 a počas druhej už si musíme platiť po tej prvej? Akože čo je toto? V ponuke je jasne napísané, že voda je zadarmo tak ako to, že mi odmietnu priniesť vodu? Veľká nespokojnosť. Už nikdy viac.

  • Alex Permalink

    Slečna stewardka sa každého pýta či niečo nepotrebujú a či vynesie odpadky a podobne, ale nás ignoruje? Čo to je toto?

  • Pavel Permalink

    Absolutně nedoporučuji, ve vozech low cost není obsluha, což chápu, píšou to, že to je bez obsluhy, ale že nemáte pak možnost si koupit nic od obsluhy, i když jedete s dvěma malými dětmi, tak to je pro mne vyřadilo ze skupiny společnosti, s kterými budu do budoucna cestovat

  • nonika Permalink

    Regiojet nikdy v živote nevyužijem túto spoločnosť. Nikdy. Stevardka preafektovaná. Vidieť že má doma problémy.

  • nonika Permalink

    Slováci nevyužívajte RegioJet. Radšej si doplatťe a kúpte si lístok na EC. Prvý krát som využila služby RJ a aj sa mi to dostatočbe vrátilo. Za hlasný smiech a rozprávanie sme boli vyvedení z vlaku. Na otázku polície prečo som dostala odpoveď, lebo preafektovaná ; blondatá dáma išla RJ dňa 14.09.2017 s príchodom 20.42. Väčšie poníženie ako z Regio Jetu. Nikdy viac Skováciiii nechodťe Regio Jetom. Český národ ponižuje Slovákov cez Regio. Výstraha pre Slovákov je môj zážitok.

  • naty Permalink

    Pokud jste i Vy někdy potřebovali něco zjistit a zkoušeli jste volat na tu nonstop infolinku, tak je to hruza!!!! 10 minut to zvonilo a pak jsem to vypnula. Šla jsem se tedy zeptat na přepážku Regia a tam se mnou jednala jako s debilem a ještě k tomu mi neodpověděla na to, na co jsem se ji původně ptala. To radši ČD než tohle opravdu. Několikrát se mi ve vlaku u Regiojetu stalo, že jsem si připlatila vůz, kde prodávají občerstvení a ta ‘stevardka’ se tam ani neukázala. A potom třeba se porouchal vlak a místo toho aby dali lidem náhradní, tak ten vlak přemístili celý k nám! Lidé seděli na zemi, bylo tam nedýchatelno, opravdu strašné!!Za mě šok. Jsem znechucená jet někdy znova.

  • Katka Permalink

    Musím uznat naprosto nadprůměrnou profesionalitu a komfort pro cestující. Personál příjemný, ochotný, usměvaví, za dlouhou dobu, co jezdíme vlaky, RJ jednoznačně vyhrává. Skvělé ceny jízdného, doplňkového sortimentu, parkování na nádraží zdarma, pitný režim zdarma, sluchátka zdarma, možnost zásuvek na el. energii, máme s manželem jen skvělé zkušenosti. Neporovnatelné s ČD nebo Leo. Příjemné cestování ;-).

  • Ethusiastic young boy Permalink

    I’m so glad to say thank you for this company RegioJet.
    My first impression was amazing and friendly when this ethusiastic staff say “hello sir, good morning sir” I think this little beautiful words people need when you are exhausted because of morning or night. So at all, stevards was really proffesional and positive.

    When i settle down to my seat i woke up to the reality. I feel myself back to the czech rails. Yeah im honest… everything on my place was filthy and uncomfortable. Maybe It happens because of mushrooms… honestly dont know but i was terrifying experience for me.

    Everything was changed when i ask staward to be helpful and how much i have to paid to feel better… wait for It… I paid only 500CZK for buisness class and It was my cup of tea. Then i’ve just feel myself more godness than human. So if i can recommend you pay more and you will love this place in the train. All of RegioJet class prices are worth!

    Now im always travel by this company, maybe not for reason maybe only for that good feeling.

    Thank you a lot for all!

  • Patricia Permalink

    Pre mna,otras. Akoze mas zakupeny listok Praha-Humenne a oni o pol6 tej oznamia vo vlaku,ze vlak do humenneho nepokracuje,aby sme vystupili a dostavili sa na nahradnu dopravu a tou bol samozrejme ako inak,autobus. Super v cene 25€ za listok kde je aj lezadlo + 2 ludia,miesto toho sa musis tlacit v autobuse s plnym ludmi. Nieje to fer,ze si myslia ze cestuje malo ludi smer Humenne,tak ich vysackuju,neposlu vlak ale bus.Fantazia. Nehovoriac o dalsich veciach. Cestujem na SK velmi malo ale toto,taky pristup je hanba Slovenska. Mas lozko Praha-Humenne,tak mas vystupit tam,kde mas a nie v Ke a bludit a hladat nahradny spoj. Dakujem krasne!

  • Sisa Permalink

    Jezdim se synem pravidelne busem Praha-Brno a zpět. Pro malou změnu jsem zakoupila z Brna jizdenku na vlak Rj-astra. Asi 20 minut spokojenost. Pak zima,zima,zima! Všude se válel nepořádek, lahve.. Těšila jsem se až vylezu. Z cesty jsem měla dojem,že nás vezou na nucené práce v totální kose a špíně. Ale bus super. Ten doporučuji..

  • Galina Permalink

    17.1.2018 som si cez portál regiojet kupovala spiatočné lístky do prahy v hodnote 78 €. Úhrada kartou za lístky sa mi však pripočítala ako kredit, čo som si nevšimla, ani som o tom nebola upovedomená žiadnou e-mailovou správou. Nič mi neprišlo, ani to, že moja rezervácia prepadla, pretože lístky neboli uhradené. Z účtu mi odišlo 78 €, teda som vec považovala za vybavenú. V živote som nemala v úmysle vytvárať si v regiojete nejaký kredit, chcela som len zaplatiť lístky, čo som aj spravila. Vo vlaku vyšlo najavo, že vlastne nemám lístky uhradené, mám len akýsi kredit, a steward mi chcel nanútiť, aby som si kúpila ďalšie lístky a odmietol mi to uhradiť z kreditu. V Pardubiciach hodinu pred Prahou nás (mňa a moju mamu) dal steward vyviesť z vlaku 4-mi po zuby ozbrojenými príslušníkmi českej štátnej polície. 5 dní dozadu som písala sťažnosť na centrálu, do dnešného dňa mi nikto neodpovedal. Že si spravili neskutočnú a nechutnú hanbu pred ostatnými cestujúcimi, keď dali vyviesť z vlaku dve slušné ženy po zuby ozbrojeným komandom, ma môže len tešiť. V živote nevkročím do Regiojetu (s lístkom ani bez neho). Toto nie je vtip, stalo sa nám to minulý víkend.

  • Denisa Jelinkova Permalink

    Chtela bych podekovat za dnesni ochotu pracovnikum Regiojet. Kdyz jsem dnes jela vlakem z Prahy do Pardubic, zapomnela jsem si na pultu pri koupi lisku telefon. Zjistila jsem to ve vlaku, zavolala na infolinku, kde mi bylo oznameno, ze nemaji telefoni cislo na pobocku regiojetu praha hlavni nadrazi a ze mi nemohou pomoci. Ptala jsem se jestli najdu cislo kdekoliv na webu a oni mi odpovedeli, ze ne, ale ze muj telefon se nasel a maji ho na nadrazi a ze si ho muzu vyzvednout do 3 dnu, potom uz ne. To me zneklidnelo protoze nejsem z prahy. Kdyz jsem prijela na nadrazi do pardubic opet mi pani za kasou regiojetu rekla ze nema cislo do prahy na pobocku. Ptala jsem se jestli by nebylo mozne mi telefon poslat dalsim spojem z prahy do pardubic, ze bych si ho vyzvedla v jakoukoliv hodinu, to ale je prý nemožné. Radsi jsem se tedy jela zpet do prahy. Doporucuju založit telefonni seznam a zapracovat na ochotě!

  • Miriam Permalink

    Cesta nielen do Prahy ale aj naspäť na Liptov. Deti si pýtali na oboch cestách teplú čokoládu prvá odpoveď už neni a to vlak nebol ani v pol cesty a druhá máme 3 ale sú určené pre biznis triedu. Za 20 min. išiel mladší syn na toaletu a či bolo vo vedľajšom kupé? Čokoláda. Čaj mätový čerstvý sme si mali objednať hneď na začiatku odvrkla manželovi stewartka. Koláč tvarohový nemáme. Či som sklamaná? Som a nielen ja ale hlavne deti s manzelom. Už viac Regiojetom nepojdu. Len tak ďalej strácajte klientov.

  • Přecechtělová Permalink

    I když jsme seděli ve třídě low cost nebyla nám dodána ani voda a když jsme si šli pro kávu nebo něco k pití tak jsme byli poslání zpět že nám nic nedají i přes to že jsme si došli do vagónu s kuchyňkou.

  • Peter Permalink

    Úplna katastrofa, nikdy viac..!!! Kúpim listok
    Smer Košice–> Humenné,meškanie 30 minut (to snad prezijem).
    Sadnem už konečne do vlaku, stojíme este 20 minut a zrazu hlásia, prosíme vás výstupte, pred stanicou bude čakať autobus. Asi 50 ludi cca vystupuje, čakáme autobus…po autobuse ani stopa.!!! Vonku zima, vietor…mamičky s kinderrkami uz sa presunuli do vnútra. Nakoniec prišla nejaka pani ktorá sa bola pýtať kde a kedy dojde bus a povedla nám úžastnu správu, že bus príde najskôr za hodinu a pol.!!!!! A tak sa skončili pekné doobedneé piatkove plány. Lístok ktorý som kùpil som vyhodil a pokračoval spojovím autobusom. Ďakujem pekne Regio Jet, poslednykrát.!!! 9.3.2018

  • Martin Permalink

    zdravím,pokud uvažujete cestovat s regiojetem..tak si to rozmyslete,je to katastrofa,srovnal bych to s tím jit raději boso a pěšky, proto ze ,pokud si nekoupite tu nejdražší jizdenku,což dělá rozdíl i 1000,-na jedne jizdence..tak nam procházející obsluha řekla ze nemáme právo si něco koupit..ani kávu, nic…na 4 hodinovou cestu akorat o.33l vody…tak ze tak akorat pro miminko..uz s REGIOJETEM nikdy nikam…je to z mého pohledu ojebavka..

  • Hanka Permalink

    Musím říct, ze Regio Jet je čím dal horsi a horsi. Ne jenom, ze ty stevartky nebi jak je nazvat jsou drzý, neochotny a dokážou vám jenom zkazit náladu. Tak už i jízdenky poměrně zdražili. Tak ať zaměstnávaj lidi co si práci zaslouží a budou ji vykonavat na 100% a nevyhazuji zbytečně naše peníze za budiž k nicemu lidi.

  • Elisa Black Permalink

    Nejsem spokojena. Cestovala jsem se dvěma dětmi s tim, ze jsem si nechala rezervovat mista v detskem kupé. Pani co mi prodavala mistenky mi řekla, že v kupe budou ještě dalsi tri lidi. Nakonec nas v nem jelo cca 12. Mozna to zni sobecky, ale kdybych tohle věděla, vubec bych takhle nejela. Hned v Praze nastoupil pridrzly pan s chlapečkem, ktery se tam roztahl na gauci a cestou si vyrizoval hovory. Dalsi rodič nám tam poslal chlapecka cca 6 let, ktery mel v ruce pistol a celou cestu otravoval. No a dalsi maminky se tam cpaly na televizi. Hracky žádné, vsechny deti nam braly ty naše. Stewardi pridrzli a jeste mne ceka cesta zpet opet v tomhle kupé. Na dverich je napsáno, ze kupe je upřednostňovane pro lidi s mistenkou a ostatni tam můžou jen se souhlasem ostatních. I kdyz jsem se ozvala, stejne jsem si nepomohla. Takze ja děkuji a uz priste raději pojedu autem.

  • Lubenik Permalink

    27.4 2018 jsme jeli z Olomouce do Prahy a uz nebylo zadne pivo hruza

  • Linda Mihaliková Permalink

    Maximálna spokojnosť, akurát chýbali závesy a celou cestou svietilo slnko do očí

  • RegioJet je na piču Permalink

    Jedna z těch nejhorších dopravních společností vůbec!
    Velice doporučuji nejezdit pokud chcete přijet včas

  • Yahya Souii Permalink

    Dobrý den, dnes 11.5.2018 jsem si zakoupil jízdenku přímo u pokladny v Brně na trasu Brno-Praha. Když jsem nastoupil do vlaku, na mé rezervaci seděl někdo se stejným číslem sedadla. Průvodčí mi oznámila, že mám vystoupit z vlaku, že nemám platnou jízdenku, kterou jsem si před chvíli zakoupil. Jelikož jsem nesouhlasil s nákupem další jízdenky, čekala mě v Pardubicích policie ČR.Musel jsem vystoupit, přerušit tak jízdu a znovu si zakoupit jízdenku do Prahy. Podotýkám, že jsem nebyl sám s tímto případem v tomto vlaku.Udělejte si obrázek každý sám, s těmato “službama”.

  • Chcemslusnecestovat Permalink

    Ja mam skúsenosť že si ľudia sadajú kde sa im zachce.. Sadaju do iného kúpe kde sú voľné miesta a nie kde by mali naozaj sedieť.. Áno nechcem byť rasista ale to co si dovoľujú naši spoluobčania je moc a znepríjemňujú jazdu svojim občanom a spolu sediacim keď si k nim prisadnu a začnú sa správať ako doma.. Krik, hudba,atd.
    Dakujem.

  • Chcemslusnecestovat Permalink

    Uz nepôjdem vlaky regiojet. Len kvôli nim spolu sediacim co sa stále presadajú hore dole jakeby nevedeli kde majú sedieť.. Fakt ma to nebaví. Vedľa vás,predvas, šikmo, všade kde sú voľné miesta.

  • DC Permalink

    Nefunkční vzduchotechnika
    Jedu poprvé v životě v RegioJetu z Prahy do Brna a už nikdy více. Nefunkční vzduchotechnika nebo klimatizace dělá z jízdy peklo na zemi. Jediné pohnutí vzduchu je když kolem projde člověk v uličce. Stewardka sice přislíbila situaci řešit, ale nic reálně neudělala.

  • Lukáš Kobza Permalink

    Dobré odpoledne, s regiojetem jsem měl doposud dobré zkušenosti, ovšem dnes jsem jel ve vlaku RJ1012 z České Třebové do Prahy. Cesta byla běžná a bez problémů až do doby, kdy jsem začal potřebovat na záchod. Místenku jsem měl ve vagónu číslo 9 a první OTEVŘENÝ a funkční záchod se nacházel ve vagonu číslo 4, přičemž na záchodě se valely všude odpadky, použité kapesníčky, plechovky a všelijaký nepořádek.. Opravdu obrovské zklamání, dodnes jsem měl za to, že české dráhy jsou v ohledu služeb a pohodlí ve vlaku nejhorší, ovšem dneškem jsem změnil názor a to takovým způsobem, že mě to donutilo napsat svojí první recenzi v životě, opravdu jsem za celý svůj život nezažil cestu vlakem, na které bych si nemohl odskočit.

  • Jana Permalink

    Před pár týdny jsem si za super cenu 258 Kč u Regiojetu zakoupila jízdenku z vídeňského letiště do Břeclavi na nádraží.
    Z charterového parkoviště je klient převezen mikrobusem (nějaké pronajaté rakouské firmy) na nádraží v Simmeringu, odkud dále cestuje vlakem Regiojet. Pokud vše klapne, může být cestování rychlé a levné.
    Jenomže mikrobus přijel místo v 9:50 až v 10:22, s výmluvou řidiče, že se neotevřela závora; později tvrdil, že už na parkovišti byl v deset hodin. Faktem je, že mě sice na Simmering odvezl, ale vlak už byl pryč, jízdenka propadla a další vlak jel za 4 hodiny… Operátorovi Regiojetu se člověk jen tak hned nedovolá. Když se to po delší době přece jen podaří, oznámí operátor, že se situace se zpožděním řeší a že zavolá zpět (od té doby se nikdo ani nesnažil zavolat, natož se omluvit za způsobené nepříjemnosti). Během dalšího telefonátu operátorka nevěděla, jak na situasi reagovat, natož nabídnout řešení.
    Takže jsem se nakonec přepravila vlakem ÖBB ze Simmeringu na Hauptbahnhof a dále pak vlakem Railjet (ČD) do Břeclavi.
    Stres, vztek, bezmocnost a k tomu celkem cca 670 Kč navíc za novou jízdenku plus provolaný kredit na telefonu.
    To bylo podruhé a naposled, co jsem využila služeb Regiojetu.

  • Karin Permalink

    Pán vo vlaku ma zo všetkym problem ideme z Prahy do Košic a čakame na jednu vodu už pomaly 2 hodiny. Zastavili sme ho asi už 4 krat a opýtali sa kde mame vodu no začal po nas vrieskať že to že sme smedny nieje jeho problem a že sme sa do vlaku maly už nabaliť jedlom. No nemožme sa sťažovať na čistou pretože je tu naozaj čisto a aj preprava je rýchla.

  • Lenka Dražanová Permalink

    Už se nám stalo minimálně 2×, že jsme si objednali určitý ty vozu (Astra) a den před odjezdem došlo ke změně v řazení vozů a museli jsme sedět v kupé (horší než jsme si objednali), kvůli dětem jsem objednávala s obrazovkami… Jsou to potom nepříjemné komplikace. Jinak jsme s RegioJetem velmi spokojeni

  • Isabela Permalink

    Katastrofa, vůbec nedoporučuji jízdenka koupena do jinecho vagónu než nakonec jsme seděli, reklamační oddělení jen výmluvy. Prostě palec dolů

  • Michal Permalink

    Brevlav viden vuz astra:Nebyla k dispozici kava, v potvrzujocim emailu s jizdenkou
    Se vyslovne uvadi ze je dispozici kava, ve vlaku ale tvrdi ze za breclavi kava neni. V kucynskem oddilu na dotaz na kavu opacili cituji”a odkud jste?” Co to je za otazku? Ukazalo se ze tim mysleli v jaké tride cestuji.

    Wc pachlo. Spatny vydychany vzduch

  • Branislav Permalink

    Obsluha vo vlaku katastrofa. Čakáme na pivo vyše hodiny a stálenám ho nedoniesli. Obsluha total zlé.

  • Josef Chodora Permalink

    Dobrý den, s vaší společností jsem velmi, ale velmi nespokojený. Absolutní drzost a arogance ze strany stevarda, když si zaplatím určitou třídu, kde by měla být (káva,voda, atd.. v ceně jízdenky) a místo toho frajer zavolá policii ČR a místo uvedených položek obdržíme pokutu 10 000,- bez uvedení důvodu a vysazení v půli cesty. Kvůli tomu že jsme požadovali “jejich nadstátních služby” a ještě k tomu jsme nabízeli že kávu nebo jiné produkty uhradíme.

  • Ja Permalink

    Dobrý den.
    Cestovani s touto společnosti je horsi jak jezdit s ČD. Personal je velmi ochotný a takřka by se rozdal, jen jim zřejmě někdo drží ruce i hubu. Velmi rad už nikdy nevyužiji jejich služeb

  • Nespkojený cestující Permalink

    Regiojet je totální katastrofa, klasické jízdenky na IDS v něm neplatí a v noci Vás klidně vyhodí z vlaku a vůbec je nezajímá, že oni jsou ten poslední vlak co jede, takže se obrňte nervama a čekejte na další vlak kterej jede až ve 4 ráno. Všechny vlaky které jezdí na dráze berou IDS jízdenky ale Regiojet NE ten musí mít zase něco extra, nechci být sprostý ale takové vlaky nemají na trati co dělat !!! Hlavně, že prodávají ve vlaku nesmysli a jsou otravní jak štěnice. Úcta a slušnost je vůbec nezajímá. Pane Jančuro, doufám že Vás na dráze převálcuje konkurence stejně tak jak s Vámi zatočil Flixbus na silnicích 🙂

  • Jakub Ulman Permalink

    Regiojet je totální katastrofa, klasické jízdenky na IDS v něm neplatí a v noci Vás klidně vyhodí z vlaku a vůbec je nezajímá, že oni jsou ten poslední vlak co jede, takže se obrňte nervama a čekejte na další vlak kterej jede až ve 4 ráno. Všechny vlaky které jezdí na dráze berou IDS jízdenky ale Regiojet NE ten musí mít zase něco extra, nechci být sprostý ale takové vlaky nemají na trati co dělat !!! Hlavně, že prodávají ve vlaku nesmysli a jsou otravní jak štěnice. Úcta a slušnost je vůbec nezajímá. Pane Jančuro, doufám že Vás na dráze převálcuje konkurence stejně tak jak s Vámi zatočil Flixbus na silnicích 🙂

  • Veronika Permalink

    17.8. Obsluha????Nechodi!!!!19.8.jsme se rozhodli o zaplacení jízdného bez obsluhy stím že si tedy pro jídlo a kávu dojdeme sami,bylo nám oznámeno že když máme zaplacené kupé bez o bsluhy tak nám vlastně nemůžou ani nic prodat.Chápu naše chyba máme číst ty vaše báječné obchodní podmínky,ale řekněte sami? nač je číst když jsou vlastně uplně k h……u. v pátek si zaplatím jízdné s obsluhou a obsluha nikde, dneska bez a nedostanu ani drobek toto uz je opravdu vychcanost.S Vámi už nikdy nikam.

  • Andrea Šebestů Permalink

    Dobrý den, měly jsme cestovat RegioJetem z Ostravy do Spišské Nové Vsi. Vlak do Ostravy měl zpoždění, takže jsme Regio nestihly. Včas tj 1,5 hodiny dopředu jsme jízdenky stornovaly, splnily všechny podmínky, nicméně Regio nás při žádosti o vrácení peněz poslalo arogantně do…. jen vymýšleli důvody, proč peníze vrátit nejde… Přišly jsme o 900,-Kč…

Vložit komentář

Můžete použít tyto HTML tagy:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>